Najnowsze Wpisy

Bez tytułu Komentarze (0)
09. lipca 2004 23:07:00
linkologia.pl spis.pl

aaaaaaaaaaaa..... jush wyjezdzam niedlugo! o nie.. ciesze sie, ale kurcze tylke sie teraz dzieje na miescie..
:D:D:D bylysmy dzisiaj z dziewczynkami wyhaczac jakeis ciacha ale .. jakby to powiedziec..  hmm.... chyba wszyscy fajni jush sa zajeci:P hihiihihihihihihihihihihihihihihihihihihihihihihihiihihihihihihihihihihihihi

esemeskowalam sobie dzisiaj z olcia:) biedaczka siedzi u babci.....:(:(:(:(:(:( hihi  w ogole ostatnio wszystkie ziomki gdzies wyjechaly i sama jestam..:( i nawet nikt nie pamieta o mnie.. i zadnego esemeska.. ani nawet nie zadzwoni nikt do mnie.. nawet pocztoweczki mi nikt nie chce wyslac..:(:(

CHAMY Z WAS SĄ!! ALE I TAK WAS KOCHAM :*:*:*:*:*:*

trooskawa_crazy_girl : :

hejo! Komentarze (0)
08. lipca 2004 23:35:00
linkologia.pl spis.pl

hejo:*:*:*
ale mam dzisiaj suuuuuuuuper humorek:):) chociaz gosiczul sie na mnie obrazil... ale naprawde nie moglam dzisiaj wpasc..:(  nio ale za to juteko bedzie zajebiscie!!:):) hihih juz za 4 dni jade do francji!!!! hihihih!! ale bedzie suuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuper!! :D:D:D
pozdrowionka dla wszystkich kotkow:)
(asia zobaczysz uda ci sie) :*:*

trooskawa_crazy_girl : :

Archiwum

Kalendarz

pn wt sr cz pt so nd
2829301234
567891011
12131415161718
19202122232425
2627282930311

Ksiega gości

Księga gości

Kategorie postow

Brak kategorii

ehh | myszka87 | angel007 | a0815 | hevika | Mailing